میلاد عزیزممیلاد عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
ماهان جونمماهان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

میوه های زندگی من و همسرم

ماجراي ترك عادت شست خوردن آقا ماهان

1395/6/5 0:36
نویسنده : مامان لیلا
65 بازدید
اشتراک گذاری

ماهانم پسر دوست داشتني من

الان سه روزه كه بخاطر آفتي كه زير زبونت زده ديگه انگشت شستت را نميخوري. هرچند اين قضيه آفت حسابي اذيتت كرده و از غدا خوردن افتادي ولي خوشحالم به خاطر اينكه ديگه شست نميخوري!

گل نازم به خاطر استقامتي كه داشتي بهت تبريك ميگم و إيمان دارم كه مايه افتخارم هستي و خواهي بود.

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

کودک باهوش
10 دی 95 2:49
سلام از مطالب وبلاگتون واقعا لذت بردم . بنده برای پرورش فکر و هوش کودکان کانال تلگرامی راه اندازی کردم که پر از مطالبی مثل معاماهای تصویری ، مسائل تقویت هوش و تمرکز ، مسائل تقویت قدرت استدلال ، جداول هوشی سودوکو ، معماهای درگیر کننده همزمان نیمکره های مغز ، دانستنیهای مناسب درک کودک و ... هست البته سئوالات و معماهاش رو خودم طراحی می کنم پس هیچ جای اینترنت نمی تونید اونا رو پیدا کنید. خوشحال می شم شما هم که برای فرزند دلبندتون اینهمه ارزش قائلید به هوش و استعدادش اون هم اهمیت بدید . اگه دوست داشتید خوشحال می شیم افتخار بدید و سری به کانال کودک باهوش بزنید . @KidsIQ